Isnin, April 30, 2007

Feng Shui

Dah empat kali dah. Sejak empat bulan aku berpindah dari Penang ke KL nie dah empat kali dah. Kalau makan, dah boleh kawen empat dah.

Ini kali keempat. Harap2 tak ader lagi selepas ini. Kalau adapun biarlah lambat2. Dah naik lenguh pinggang aku mengangkut barang. Berpindah kedudukan. Berpindah bilik. Asal bilik di hujung dunia kini semakin ke tengah. Tempat orang2 besar dan nerd bekerja. Entah camner org nakal seperti aku leh sangkut kat tengah2 nie. Mungkin senang bos nak pantau gerak geri aku. Alahai...

Nasib bilik aku yg keempat ini fengshui dia leh tahan. Walaupun sedikit panas, aku leh tahan lagi berbanding bilik aku yg sebelum ini betul2 kat tengah laman. Tempat orang lalu-lalang. Agak2 aku batuk pun bos2 leh dengar. Rasa macam semua mata memandang. Aku boleh bayangkan bagaimana Siti Nurhaliza hilang privasinya.

Sekarang, bilik aku sedikit terkebelakang. Tak der la di hujung dunia, cuma dipinggiran sajer. Dan paling penting, mereka dari luar tak boleh lihat pc aku. Jadi t'cover la sikit kalau nak jalankan aktiviti memblogging. Heheh.

Sempena Hari Pekerja esok, 1 Mei, aku ucapkan untuk semua golongan pekerja kat Malaysia ini. Err, aku tak maksudkan pelacur, perompak, perogol adalah pekerjaaan. Dan bulan Mei ini, juga bulan penuh hari kasih sayang. Ada hari Ibu, hari Bapa, hari Guru, hari Jururawat dan juga hari lahir saya.Hehhe....

29 ulasan:

Cinta berkata...

selamat hari pekerje :p

kingbinjai berkata...

selamat harijadi. semoga panjang umur dan murah rejeki

Azhar Ahmad berkata...

Hahahahha, kalau kat US pelacur di panggil pekerja seks... camno tu...

Cik Kemat semakin tua lah nampaknya.......

wasabe berkata...

eppi besday. selamat jadi lebih matang.

Iman Mawaddah berkata...

Selamat hari lahir. Bila nak ucap selamat pengantin barunya? hehe

Unknown berkata...

selamat hari lahir :)

Aku Ramarama berkata...

epy besday..
bile tu incik???
nek pangkat ke pindah2 bilik tu??

Tanpa Nama berkata...

Happy Birthday!

Tanpa Nama berkata...

Selamat Hr pekerja.

Kurangkan kontroversi,
tingkatkan prestasi.

Kurma2Biji berkata...

Kemat,
Selamat hari pekerja, walaupun dah lepas.
salam perkenalan.

zizie ali berkata...

selamat berkerja. pesanan majikan: "memblogging masa bekerja memudaratkan prestasi anda"

blackpurple @ jowopinter berkata...

Jangan lupa bulan ini ada juga 13 haribulan..ha ha

Happy birthday in advance...
Kalau nak hadiah sila emelkan alamat penuh. He he he.

Tanpa Nama berkata...

en kemat yg hensem...
biler besday?
slamat hari pekerja.. ;)

achik berkata...

ooo besday bulan ni.. selamat hari lahir :)

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
13may berkata...

hari pekerja untuk pekerja saja....

tokey tokey kena keja:)

Unknown berkata...

yahoo! bulan 5! kemat, bila 30 mei sila wish besday utk saya tau! hahaha.

p/s -> cik kema yang semakin tua. uhuk!

Tanpa Nama berkata...

Kemat!
See what u have done to ur blog?
I didnt read all but some of them urge me to respond.
I am lucky to be MALAYSIAN. Dont u think so Kemat?
kalau nak tau real life , pi oversea, baru tau langit tinggi rendah.Those yg 'second class citizen' sebab berbangsa lain, orait what. Di oversea, satu bangsa pun ada klas lain-lain.
Yang kata melayu malas, ingat depa rajin sgt ke? Selalunya orang rajin tak sempat nak kutuk orang lain. Pi migrate to Australia, over there, u think they will praise u? The Australian will ever appoint u as wakil rakyat ?
Leaders buat decision bukan untuk senang dlm masa terdekat je, they have to look beyond what young people like u all seen with ur naked eye.
Anyway, Kemat Happy Birthday from mak cik anne.

Kemat berkata...

erk..kne spam lagi..kasi delete je lah..

Tanpa Nama berkata...

selamat hari lahir :)

shimahz berkata...

bile besday ko?