Khamis, April 27, 2006

Urusan Seri Paduka Baginda


Perghh..terasa penat btul sminggu dua nie..terkejar2 ke sana ke mari...terlalu bnyk meeting smpi aku jadik pening..17/4 meeting kat seberang(aku dok sblh pulau), 18/4 meeting ngan JKR, 19/4 meeting kat site, 20/4 meeting kat seberang lagi....21/4 pun kne trun sbrg lagi..ari minggu 22-23/4 aku kne trun kje gak sbb ader special visit...24/4 naik bot ke Langkawi 25/4 aku wat inspection kat Aloq Setar, 26/4 meeting lagi kat site..a whole day meeting..aku tak patut mengeluhkan..semua ini adalah amanah yang dipertanggungjawabkan di bawah satu tema urusan seri paduka baginda
dan ari nie sepatutnya ader meeting lg tapi kami cancel kerana masing2 dah penat ngan meeting nie..terlalu bnyk meeting sampi kengkadang tak sempat nak wat follow up keputusan meeting..yea..apa guna meeting sedangkan kalian tidak sempat mengambil tindakan ke atas keputusan yang dibincangkan..leganya tiada meeting tapi ari nie aku terkejar2 nak wat 3-4 report meeting yg aku attend...bos dah tanya blik meeting takkan x der "buah tangan" aper2...yea.. En Bos sekalian..akan saya sediakan report2 itu secepat mungkin..ingt nk blik umah kjap dulu..mandi2 kasi segar..lagipun mlm nie mlm Jumaat..yg lum kawin bolehlah jengah surau berdekatan baca Yasin smbil doa dipermudahkan jodoh..berkat mlm Jumaat nie..err...aku tak kata yang dah kawin x perlu pegi surau solat jemaah dan baca Yaasin..
tak sabar rasanya nk blik KL weekend nie..aku nak manfaatkan cuti hari pekerja nie sebaik2nya...aku raser benar2 bekerja dan aku perlukan cuti itu...nsib baik aku sempat cekau tiket bas mlm sok..itu pun bas tambahan..selepas jenuh wat muka sardin kat awek jaga kaunter tiket..(ha..ha..neeziee aku dapat tiket..takper aku cri ko nnti kat KL)harap2 segalanya baik..tapi sebelum itu aku kne hadiri 2 lagi meeting penting sok...
En Bos..saya balik umah kejap dulu yea..nnti mlm saya datang balik sudahkan kerja itu..Kalaulah Ayah Kita Bos kan best...orang dah x leh cakap "aper ko ingat kompeni nie bapak ko punya"..tapi bos kat tempat kje aku bukanlah ayah aku..bukan juga ayah mertua aku...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ko keje kat Jabatan Perkhidmatan Mesyuarat ke kemat??huhu.

Tanpa Nama berkata...

Asik meeting jek bila masa pulak nak pegi dating