Jumaat, April 07, 2006

ORANG KAMPUNG DI KOTA EROPAH

he..he..cam tak cayer jer..aku jejakkan kaki aku kat Eropah nie...walaupun aku tak jelajah keseluruhan Eropah..walaupun tak sampai suku Eropah aku pusing...hakikatnya ada kesan peninggalan tapak kaki aku di bumi Omputih nie...dan hari ini entri ini aku abdikan sebahgian catatan perjalanan aku di negeri orang..

Sememangnya impian aku ingin melihat dunia dari mata burung..aku tak hingin jadi seperti katak yang dunianya hanyalah tempurung kesayangannya..selagi kaki ini mampu melangkah..akan ku kembara ke seluruh bumi Tuhan...(bergantung pada kesihatan dan kewangan)...

aku tak mungkin berupaya merakamkan segalanya di sini...tidak sesempurna 'Mungkar dan Nakir' mencatatkan segala amalanku dalam buku harianku...

Sewaktu menerima tiket penerbangan itu..berulang kali aku eja nama yg tertera di situ benarlah aku org itu..orang kampung di kota Eropah

5 ulasan:

Dong_Sanchai berkata...

ehmm..uhuk2..sunuknya die kat sana..kirim salam kat pakwe omputih yg ensem :P

Tanpa Nama berkata...

klo ko jumpa maria sharapova shopping2 kat sana jangan lupa mintakkan otograp dia yer.tulis kat situ "sayang neeziee"..ahaks

Tanpa Nama berkata...

selamat pegi dan pulang..

Tanpa Nama berkata...

tgk world cup ker? hehehe

Rie berkata...

aku juga berharap dapat menjelajah eropah suatu hari nanti.