Ahad, Disember 05, 2010

Bukan Ahmad Albab Yang Punya Ker

Kami masuk treasure hunt. Dari Putrajaya ke Port Dickson. Nak menang, selain kebijaksanaan menafsir soalan, kecekapan pemanduan dan kepantasan turut memainkan peranan. Pagi-pagi minyak kereta belum diisi, macam mana nak berlumba...


"Errr,  minyak naik harga. Aku boikot tak nak isi minyak. Hehehe"

 

4 ulasan:

antalya berkata...

tu sure nyesal tak isi minyak mlm sebelum rega naik kan kan kan

shasha berkata...

cettt!! confirm la kalah camtu..hahahahha

Amy Z! berkata...

nak dpt harta kena berkorban dulu. haha.

Kemat berkata...

antalya:
dah ada orang bagitau malam tu, kaqta minyak naik harga, tapi saya percaya sangat kata Pak Menteri, minyak tak naik tahun nie. Cheh.

shasha:
tipis jer

amyz:
heheh