Isnin, November 01, 2010

Patutlah Mak Berpesan "Jangan Bangga Sangat Ngan Teknologi IT Ni"

Email di pejabat buat hal lagi. Kejap ada. Kejap hilang. Kalau ada pun, rekod emel yang lama hilang. Entahkan merajuk atau tak jumpa cari jalan pulang setelah berhujung minggu entah ke mana. Buka pun kena tunggu dekat setengah jam. Macam lampu bilik air rumah aku. Berkelip-kelip cam lampu disko. Dah habis mandi baru menyala.

Sebab banyak kerja yang tersangkut, aku salahkan email jer.

 "Err, tak tahulah ada mesyuarat. Emel tak boleh buka."  Haha.

5 ulasan:

zonaku berkata...

sesekali ol' skool mmg baik

shasha berkata...

yup!! dah tahu email tak leh bukak apasal tak kasi memo ek...hehehehe...

MushroomCute@Mariea berkata...

"Eh, bos ada sms ek? Tak dapat pon. Selkum ni memang selalu macam ni lah bos"...(sms telah aku terima dan delete...hahahahah)

arianna adrizal berkata...

dulu2 bg memo xleh ngelat kan..

Kemat berkata...

zonaku:
jangan lupa pada yang lama

shasha:
:)

mushroomcute:
heheh

anne:
buat-buat tak terima memo