Khamis, Ogos 06, 2009

Siri Upload Dari Rumah Mak Ayah

Resah, gelisah...

Macam ada yang tak kena jer... masuk hari nie dah empat hari aku rasa tak selesa bekerja kat opis, ntah sindrom kecelaruan apa yang melanda

Buat kerja serba tak kena, serba tak selesa, macam tak sempurna

Macam minum teh O tanpa gula, makan nasi tak berkuah

Bukan aku sorang, tapi ramai gak member opis cenggitu..

Biasalah, bila internet kat opis buat hal, masing2 macam cacing kepanasan

6 ulasan:

shasha berkata...

owhhh..resah gelisah yg ada makna lain rupanya...hehehh

puterikurekure berkata...

ingatkan nape tadik...
hehehe.

nizamsani berkata...

baru nampak ramai berjalan ke hulu ke hilir serta aktiviti berkumpul tengok-tengok kain.

GDIZ berkata...

hehe..SETUJUUUUUUUUU

avataraang berkata...

internet hampir bersamaan dengan kehidupan..kalau berhadapn dengan komputer/laptop yg xde internet bagai duduk rumah yang xde letrik...seksa...hehehehehehe

puyuemas berkata...

betul,betul,betul!!!sgt setuju..xde internet cam x sempurna idup.