Isnin, Disember 25, 2006

Piagam Pelanggan

Salam. Lama tak berblog. Bukan putus kasih ngan dunia baru nie. Cuma kebelakangan nie aku banyak outstation. Kuantan. Penang. KL. Melaka. Johor. Letih tp gembira. Letih sebab banyak kerja2 tertangguh menanti di opis. Gembira sbb dpt jln2 makan angin sambil bekerja. Agaknya inilah perasaan yg dialami oleh orang lelaki yg beristeri 4 dan isterinya tinggal jauh2 antara satu sama lain. Letih tp gembira.

Dan hujung minggu, aku perlu bertandang ke rumah kawan2 yg jadi pengantin. Cuti sekolah musim orang kawen. Kad jemputan kenduri yg aku terima lebih banyak dari kad ucapan hari raya tempoh hari. Mungkin lepas nie, aku boleh guna kad jemputan kawen untuk menghias umah di hari raya.

Di Kuantan, kami kaji pencapaian organisasi sepanjang tahun, jua perancangan baru untuk tahun seterusnya. Di Melaka, kami berdiskusi tentang kaedah penilaian projek2 yang dijalankan. Jelasnya, ia merujuk kepada piagam pelanggan kami. Sejauah mana ia dipatuhi.

Aku. Juga perlu mempunyai piagam pelanggan sendiri.
Untuk blog. Aku tetapkan. Sekurang2nya 1 entri 1 minggu. Cukup ker. Pelanggan aka pembaca sekalian setuju ker. Aku cuba dulu ek.

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dude, lamanyaaaaaa 1 entri 1 minggu

zwitterion berkata...

ikut suka en. Kemat ler.Buat ikut kemampuan diri.yg pasti sy tetap akan baca blog ni..

13may berkata...

1 minggu 1 entri kira dah cukup bagus En. Kemat....jgn stop udah ler...

Tanpa Nama berkata...

tak cukup tu... hehehe

Unknown berkata...

rasanya perlu ditingkatkan lagi... hahaha :D

Tanpa Nama berkata...

sy suka bc blog en kemat!:)