Isnin, Disember 11, 2006

Anak Kacukan

Tadi petang. Ingat nak balik keje awal. Kul 4.30 aku dah kemas2 barang kat opis. Cuma PC lum tutup lagi. Malam nie, nak berangkat ke Penang. Larat ker. Harap2 pemanduan aku selamat. Aku sorang jer. Ada sesapa nak temankan…

Kul 5. Tepat jam kat dinding. Dah ready. Ngan laptop di bahu kanan. Fail ditangan kiri. Tiba2 henset berbunyi. Suara di hujung sana bgtau hujan lebat di luar sana. Persetujuan dicapai. Kita minum dulu.

Hujan memang lebat. Tiupan angin begitu kuat sehingga mampu menyelak tinggi skirt pendek dan blouse labuh awek2 yg seksi itu. Tapi aweks2 itu x nampak gelisah dgn keadaan itu. Mereka tampak seronok. Semenatara aku mula bermain dengan imaginasi.

Tiba2. Lalu. Di hadapan kami. Tanpa diminta . Dia menguntumkan senyum. Cantik. Dia gadis kacukan. Fikir aku. Mungkin emaknya Cina, ayahnya Melayu.

Kata kawanku yang juga bersama menikmati panorama petang itu. Dia juga kacukan. Hah. Aku sedikit terkejut tapi masih mampu membalas senyuman. Bukan pada kawanku. Tapi gadis kacukan itu.

“Betul ker ngko kacuk. Tak der nampak cam kacukan pun.” Aku bertanya. Sambil masih lagi dgn gaya sopan mengkontrol senyuman.

Benar. Aku anak kacukan. Bapaku Lelaki. Ibuku Perempuan.

Aku dah tak mampu mengkontrol senyuman itu. Aku ketawa terbahak2 memegang perut yang takut2 pecah.

13 ulasan:

ezatulhaq berkata...

hahahhaa..tergelak aku sambil memegang medula oblonggata di bahagian kanan aku ni ..betul jugak tu..kacukan antara mak ngan abah .. selalu org dok kalut kata kacukan parsi la itu la ini aa..dalam tak sedar sebenarnya kita ni semuanya kacukan ...

Tanpa Nama berkata...

ha ha ha

zwitterion berkata...

:).lepas ni boleh la en kemat pun mengaku anak kacukan..

Tanpa Nama berkata...

HAHAHAAHHAHAHAHAHAHHA
LAWAK LAWAK
HAHAHHHAAHA

13may berkata...

hahahahha...
rupanya selama ni kita semua anak kacukan...hahahahha....

arianna adrizal berkata...

hahaha! betul gak tu eyh.

sbnrnya sy br nk post cerita ttg kacukan. tp nmpknya awk dah mendahului.

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

aku pun anak kacukan gak weiii, yey yey...x sangka aku ni mix, hehehehehe....lelaki ngan pompuan...pandai minah tu berkata kata yerk...

Tanpa Nama berkata...

hahahaha...[sambil pegang perut takut pecah]...hahahaha...

ps: don't drink and drive.merah tanda berhenti.jangan memotong barisan.anda mampu mengubahnya.itu sahaja pesanan dari penyubiru disini.selamat berkelana.

blackpurple @ jowopinter berkata...

Huh...Memang genius jawapan tu...!

Tanpa Nama berkata...

Betul jugak.Haha

Rie berkata...

diam diam ko ni berakal juga.. hehehehehe

bro... ko teka kambing aku kacukan ape??

ZaKiN berkata...

hohohoho.. yerlah.. aku pon kacukan gak..!!

Kemat berkata...

ezatulhaq:
ya..kita smua kacukan gak..hahha

kingbinjai:
hahah

zwitt:
kamu tak nak ngaku anak kacukan gak ker

skidg8:
panjangnye kamu gelak..sambung gelak lagi.hahahha

13may:
kita serupa

anne:
ngeheh..cam ader chemistry lak kita nie..hehehe

rafflesia merah:
hahah

penyubiru:
pesanan anda tersemat di hati

blackpurple:
genius teramat

mazudi:
errkks

esis:
kacuk jantan betina

maniq:
ngaku..jgn tak mengaku