Isnin, Ogos 28, 2006

One Two Som

Lokasi : Kat umah. Depan tv 29 inci.
Tarikh: 28 Ogos 2006
Masa : 8.00 malam

Suami dan isteri : "One two som."
Isteri :"Hoiitt..ape nier".
Suami:"Matahari. Haha. Awak kalah. Awak burung. Burung terbakar kne matahari".
Isteri: "Maner aci guna matahari. Kita main guna burung, air dan batu jer. O som smula"

Suami dan isteri : "One two som."
Isteri :"Hah, saya menang. Saya batu. Awak burung. Burung mati kne baling ngan batu"
Suami:"Eh, burung boleh ngelak aper" (cuba mempertikaikan kemenangan lawannya)
Isteri :" Tak der2. Meh cni remote tv tu. Saya menang. Kita tengok Mawi malam nie. Nak tau citer pasal Ct kawen baca jer kat paper sok hari"

15 ulasan:

Bunga Rampai berkata...

Pandainya Kemat buat cerita :D Mereka pun macam budak-budak berebut remote control :) Tapi saya kira begitulah senario malam ini.

Moga penonton setia tv malam ini solat Maghribnya tidak kelam-kabut, dalam sabar jua. Amin.

wasabe berkata...

CT, Mawi? Apa ni tak fahamlah... Sapa tu, sapa? Main sudoku lagi baiklah...

Tanpa Nama berkata...

kat gerai bawah flat aku, pasang animal planet malam tadi.tengok cerita binatang lagi best.

Unknown berkata...

beli je la tv satu lagi.. abis citer.. hahaha....

13may berkata...

Layan CSI lagi best...

Tanpa Nama berkata...

kat umah aku, jap tgk tv1.. jap tgk tv3. sempat tgk stgh jam je kots, pastu layan games. nyampah!

zwitterion berkata...

org kt rumah berebut channel tv, yg kt stesen tv berebut rating

Tanpa Nama berkata...

kesian aku kat ina... ishk..ishk

Aku Bukan Bidadari berkata...

wah kemat..saya confius ini cerita rekaan atau kisah benar? kemat menulis begitu terperinci sekali dan seakan real..huhuhuhehehehehe

ZaKiN berkata...

ekekeke..stesen tv mana erk yang ramai penonton.. ??

Unknown berkata...

suami isteri siapa ni kemat?? kamu ke?? ahaks.

blackpurple @ jowopinter berkata...

Burung kalau kena baling batu, memang boleh mati....sungguh...!

Berpinau baca n3 kau yg berwarna-warni ni kemat...haha...

Lan Rambai berkata...

kemat berangan nak berbini hahaha

tumismenumis berkata...

Dah kawen ker belum si kemat ni.
Aku kalau one two som ngan bini, lain pulak citer dia jadinyer.

Kemat berkata...

bunga rampai:
malam itu budak2 kne tengok jer apa citer apa yg jadi pilihan org tua mereka

wasabe:
dah abis main sudoku atau kamu asyik melangut kat tv itu..

neeziee:
hari2 tgk cerita binatang pun bosan..hari2 tgkl citer siti & mawi juga bosan

orochi:
tv banyak pun mata ada sepasang jer..

13may:
kamu pndai wat pilihan

cikin:
marah betuk kamu pada Datuk K, CT, Mawi & Ina yek..

sleepless in gelugoq:
malaysia kita banyak hiburan

zwitterion:
samer menang haa..

benggong:
kamu masuk minang Ina laa..

aku bukan bidadari:
aku cuma gambarkan dari kebiasaan dlm kehidupan masyarakat seharian

maniq kayangan:
aku rase rtm kalah..kalu tgk mawi pun depa tgk kat astro

si kenit aminbakish:
nanti aku pikirkan name suami isteri tu

blackpurple:
aku pun berpinan gak baca..entri saper la ni

lan rambai:
dah lamer berangan..lum jadi klenyataan jer haha

mazudi:
perlu one twok ker