Rabu, Oktober 21, 2009

Sekadar Bercerita

Ini cerita kurang enak. Bukan tak sedap dimakan. Err.. memang cerita ini tak boleh dimakan atau boleh sebenarnya..aku kurang pasti... tapi kalau makan pun tak mengenyangkan.

Entah macam mana nak mula. Cerita yang tak best. Susah nak cari kata-kata untuknya. Mungkin beginilah. Rezeki untuk kami tiada. Apartment Permai tak sedamai nama yang diberikan. Rumah sewa kami dipecah masuk sehari sebelum raya.

Sehingga kini masih terkilan, cincin perkahwinan telah bertukar tangan tanpa kerelaan.

9 ulasan:

nizamsani berkata...

Ada rezeki untuk cincin baru la tu.

shasha berkata...

owhh...simpati ngan abg kemat sefamily...takpe laahh..mungkin rezeki akan lebih murah lepas ni...redha saja lahh dgn ketentuan-Nya

madulebah berkata...

alahaaaaiiii

blackpurple @ jowopinter berkata...

Sadisnya...

tasikmerah berkata...

aku syak pencuri tu nk kawen.

:P

Azwani Shaari berkata...

Syukur lah melibatkan barang2 je, kalau melibatkan nyawa lagi ralat kan..InsyAllah akan diganti dengan rezki yg lebih baik hendaknya, aminnn...

p/s: email me ur address please..ok, gulai pisang tu ada :')

dugongsenyum berkata...

alahai... cincin. cincin tunang atau cincin kawin ni tentulah berbeza memorinya sebab kita beli sebelum kawin.

kemat, cerita sikit lagi macam mana pencuri (pencuri2) tu boleh masuk? dorang kopak gril tandas ka, kopak grill tingkap dapur ka.. citer sikit

kemat berkata...

nizam:
adehh..bonus tak der...

shasha:
:(

madu lebah:
tinggal kenanagn je lah

jowopinter:
redha

tasikmerah:
nak kahwin pergilah curi hati pasangan, bukan cincin ikatan kami

wani:
hmmm..

dugongsenyum:
dia main kopak jer... senang betul diaorang nie buat kerja...

saad berkata...

Inna Lillah