Sabtu, September 22, 2007

Gelang

Pagi tadi, awal2 Man Rock dah tipon aku. Mintak tolong hantarkan ke stesen komuter. Nak ke Seremban katanya. Ok. Aku minta lima minit. Nak bersiap (mandi).

Amik Man Rock kat rumahnya Dah lama gak tak lepak ngan dia. Dia masih sama. Dressing jeans lusuh ngan t-shirt hitam. Rambut panjang diikat kemas ke belakang. Tak lupa topi pancing dia.

Sambil2 drive dan borak, baru aku terperasan. Man dah tak pakai rantai. Juga gelang2 kat tangan. Mungkin sebab bulan puasa kot.

"Apehal ko tak pakai gelang2 magnet ko ini hari" soal aku.

"Huh, aku dah pakai sebelum keluar rumah tadi. Tapi ader ke anak jiran sebelah umah tu cakap itu gelang pesalah seksual. Aku ingat dah tak nak pakai gelang la. Tak nak masyarakat label aku jahat"


Hahha. aku gelak dengar alasan Man. Bagus jugak. Kamu lelaki apa nak berrantai gelang tangan pulak. Kasi jer la pompuan bergaya ngan benda tu semua.

Salam Takziah untuk keluarga adik Nurin.

Ini cadangan pasal gelang tangan yang buatkan si Man berenti pakai gelang.

18 ulasan:

Brader Black berkata...

hmmm..
dah terhantuk baru nak tergadah..
selalu sangat macam tu..

entah kan jadi, entah kan tidak cadangan tu..

Pa'chik berkata...

haha... tak yah pakai lah gelang... tak baik ooo orang jantan pakai...


cadangan pakaikan gelang tu.. hahaha... sapa yang akan dapat tender cip dan gelang tuh? kekekek.....

Azhar Ahmad berkata...

Hahahhaha, lepas ni, mesti mak aku bising kat adik aku.... Hahhahah, dulu mak aku senyap bila dia kata, barangan perak disunatkan bagi lelaki... hahahha... Aku gelak kat adik aku hahahahh

BayuKK berkata...

...erm ! ada hikmah juga anak jiran tu tegur kan...:)

kingbinjai berkata...

ha ha ha

blackpurple @ jowopinter berkata...

Dulu-dulu akupun ada pakai gelang. Masa zaman era muzik 'batu kapak' dulu-dululah...

zwitterion berkata...

hmm..

selamat berposa

skidg8 berkata...

caya aa man Rock!

hehe...

selamat berpuasa:)

Tanpa Nama berkata...

dari dulu mmg tak suke tgk lelaki pakai gelang or rantai.. tak tau nape..

Aku Bukan Bidadari berkata...

kemat, mandi lima minit jer? huhuhuhuuhu...

sila layari : http://www.nurinjazlin.blogspot.com

di tulis oleh uncle arwah nurin

Intan and The Boys berkata...

hikhik....

ntah2 jiran tu saje pekena dia kot.

pelik kan, nape pesalah seksual je kena pakai? pesalah lain takde ke?

Amyz! berkata...

hahaha. hihihi. lepas ni, kalau jumpa mana-mana lelaki pakai gelang.. uhuhu.. takoootnyaa..

13may berkata...

gelang besi ker???

silver ok gak la..tak karat...

wanie_agk berkata...

salam. apsal ko tak suruh dia pakai je kat kaki?

Acaii Jawe berkata...

hahahaa, pesalah seksual ek,hihi..:) akupun tak gemor sangat pakai gelang nih..kalau tengok laki pakai rantai leher lagila aku nyampah..

akirasuri berkata...

hahak..
bagus anak jiran dia..
:p

Kemat berkata...

brandal lokajaya:
agak2 camner la rupanya gelang tu nanti ek

pa'chik:
bolehlah start wat paten gelang tu, untung2 dapat tender

azhar ahmad:
gelakkan dia kuat2

bayukk:
kadang2 budak kechik boleh menyedarkan kita

kingbinjai:
hahha

blackpurple:
kamu simpan lagi ker gelang rock kapak tu

zwittt:
letih nampak..selamat berpuasa

skidg8:
Man rock lum kawen lagi tau..heheh

cikin:
saya tak pakai gelang tau..(bagitau jer..heheh..x der maksud aper2 pun)

tiara:
sejuk la pagi2 nak mandi lama2..bukan mandi wajib pun Tiara

kure2dlmperahu:
kalau semua pesalah pakai gelang, kayalah tokey gelang nnti

amyz:
heheh

13may:
gelang getah jer kot, murah..

wanie_agk:
dia dah tak nak pakai dah...

faisal:
kamu tak pkaia kan,,,

akirasuri:
ya..ya...

mangosteenskin berkata...

anak jiran tu maksudkan "gari" ke?