Selasa, Jun 26, 2007

Mana Dia Nie

Hajatnya pagi Isnin tu aku nak ke opis awal. Aku dah bangun awal. Belum sempat alarm henpon tu bunyi aku dah terjaga. Mandi2. Solat Subuh. Dan bersedia nak ke opis.

"eh.. maner dia nie.. aku nak cepat gi opis nie"

Geram pulak rasanya. Cari2 tak jumpa. Atas meja solek dalam bilik, atas kabinet tv, kat bilik air pun tak der. Tengok bawah sofa depan tv pun tak der. (aku tido kat sofa depan tv jer.. macam zaman bujang dulu gak ler)...

Aku mengaku kalah. Pagi tu aku pergi kerja pakai contact lens jer..

Sebaik jer keluar dari bilik air selepas pakai contact lens tu, terus terpandang cermin mata atas lantai. Alahai...

20 ulasan:

blackpurple @ jowopinter berkata...

Pembawakan budak kot...ha ha ha..

Pa'chik berkata...

sama je ko ngan blekpepel tu... haha..

kingbinjai berkata...

ha ha ha tula letak merata sama macam wife aku

Tanpa Nama berkata...

ahaha.. ingt ape tadi.. ko pakai contact lense kaler ape kemat? hijo ker? hahaha

khairyn berkata...

nasib baik tak terpijak. Kot nanti ada orang p kerja ngan cermin mata senget hehehehe..

ingatkan awek che'gu pi tolong kemaskan spek tu. hehehe

Tanpa Nama berkata...

Bercermin mata rupernya.

Amyz! berkata...

org lelaki mmg macam tu. letak barang bersepah. lepas tu cari sampai terbeliak mata, tapi tak jumpa. bukan kau sorang saja. org lelaki mmg macam tu. hahaha.
(bercakap berdasarkan pengalaman)

dugongsenyum berkata...

haha

LadyTiz berkata...

sebagai pemakai spek yg tegar, insiden pegi kelas cermin mata senget dh jd lumrh...

kontek lens tu rse cam mencabuli kornea.... huhu...

Tanpa Nama berkata...

incet kemat..
lain kali kasi itu tali gantung dekat leher itu spek itu jugalah. he he he.

Aku Bukan Bidadari berkata...

Tuh lah.. ada isteri kena tinggal.. hihihi..sabarlah yer

izinni berkata...

alahaiiii kesiannya ... terabai sungguh cik kemat. hehehehhe ... takpe .. cuti sekolah bulan 8 nanti jumpa awek che'gu naa :D

Unknown berkata...

ok lagik tuh. daripada aku, spek atas kepala pun kadang aku tak sedar. rabun mata ngan rabun deria. lengkap! haha :D

Tanpa Nama berkata...

kejadian biasa berlaku..
Sabar je la yek..

Tanpa Nama berkata...

Rindu kat isteri lah tu, sampai cermin mata kat lantai pun tak nampak. Baik kau pg jumpa wife kau abis citer. Naik air asia tambang murah....hehehe -DAYAT-

achik berkata...

org pakai spek mmg slalu camtu ek.. kawan saya pun slalu cari2 x jumpa padahal sebelah dia je.. ;p

Azhar Ahmad berkata...

Huhuhuhuhu, mesti hensem enche jadinya... Teringat masa gath dahulu.....

Intan and The Boys berkata...

kehkehkeh...

aku slalu jadik macam ko dan cik kema..buta mata dan buta deria.

Ceera berkata...

nampak sangat yang ko dah tak nampak tu... pakai contact lense baru jumpa, ha aaaa tak tahu..

Kemat berkata...

blackpurple:
huh..

pa'chik:
hahha

kingbinjai:
wife ko kate ko yg letak merata2 dude

qasiehfirdaus:
kaler emas

khairyn:
selalu sendiri yg terpijak..heheh

ise:
dah tua..hehe

amyz:
kira aku normal la kan..heheh..naper blog kamu x leh buka

dugongsenyum:
hahha

tyrexia:
susah kan jadi specky..

akirasuri:
kene letak sensor kat cermin mata tu senang

akubukanbidadari:
tgh bersabar la nie..hheheh

izinni:
tak..awek che'gu jaga saya sebaiknnya

cik kema:
saya selalu gak camtu

skidg8:
senyap jer last2 nie

DAYAT:
oo..perli ekk

achik:
kami sepesen

azhar ahmad:
apa yg kamu ingat lagi nie

kure2 dlm perahu:
huhuhu

ceera:
: )